24 Nisan 2012 Salı

Esrar tohumu satan siteler

http://img14.imageshack.us/img14/3968/35235.png
1
Türkiyede güvenilir ve kalitei tohum bulmak büyük bir sorun. Tabi, torbacıdan aldığınız otun içinden kibar kibar aydığınız tohumları sayarsak, tohum sorunu yok gibi gönüyor. Peki tohum satan siteler neden var ? Tabiki sadece  dişi ve erkek tohum  sorunu yüzünden değil. Tohum satan sitelerdeki tohumlar ayrı markalara ait ve bu markalar sırf bu işi yapıyorlar. En iyi tohumu elde etmek için devamlı çalışıyorlar....
Örneğin içdiğiniz her ot size aynımı geliyor ? Verdiği keyif, etkisi, kokusu. Bazısı sizi susturur ve uyumak istersiniz, konuşmassınız, müziğe kapılıp gidersiniz. Kimisi ise size keyifden köşe manyağı yapar ve çeneni durmaz. Belki bu saydıklarımı '' bu yanlış, herşey o sıradaki ruh halime bağlı'' diyorsunuzdur ancak bunun büyük bir nedeni otun farklılığıdır. Örneğin big bud otu dünya genelinde en çok igli duyulan otlardan ancak THC oranı %8 Bir tarafda ise big bud kadar rabet ve ilgi duyulmıyan Azura %20 THC si ile duruyor. Peki azura daha güçlüyken neden big bud tercih sebebi. İşde bu verdiği keyifin farklılığıdır. Ve bu yüzden tohum siteleri var ve burada  bir çok marka kendi tohumlarını geliştirerek en iyi tohumu üretmeye çalışıyor. Yani demek istediğimi anladığınıza eminim ve bu yüzden fazla gevezelik etmeden asıl konuma geçicem. Tohum satın almak için bir sürü site var ve satın alma işlemi çok basit ancak türkiyeye gönderim yapan siteler az. Ve bu bir çok dostumuzu huzursu ediyor. Bu yüzden en güvenilir ve türkiyeye gönderim yapan 2 siteyi buradan paylaşmamda fayda olucağını düşündüm.


http://www.amnesiaseeds.com/product_images/uploaded_images/dinafem-logo-web.jpg
Dinafem  (Türkiye gönderimi için en ideal site budur, ayrıca yeni bşalıcaklar içni daha çaıklayıcı ve satın alma işlemler çok kolay. 10 gün içerisinde PTT postası ile ayağınıza gelir.)
http://img41.imageshack.us/img41/1484/412421.png
(Bu site ise daha profesyonel yetiştiricilerin çok daha farklı tadları bulabiliceği tüm markaların tohumlarını satan bir site.. gönedirimi kargo ile yaparlar gönderim süresi aynıdır..)

Satın alma işlemi hakkında pek birşey yazmama gerek yok. Yapıcağınız tekşey siteye üye oldukdan sonra almak istediğiniz ürünü sepetinize ekliyor kredi kartı ile gerekli işlemleri yapıp işinizi bitiriyorsunuz. Eğer daha önce hiç kredi kartı ile alışveriş yapmadıysanız rahat olun çünki artık herşey insan oğluna en kolay şekilde sunulmuş durumda. Kart şifresi numarası bla bla gibi şeyleri giriyorsunuz. Tabiki kargo adresinizide detaylı ve doğuru yazmalasınız. Ürün 10 ve ya 15 gün içerisinde elinizde oluyor. Ve bu kadar başka birşey gelmedi aklıma, Marijunal kalın.

160 yorum:

  1. gümrükte sorun çıkarmı dostum bir bilgin varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır dostum sadece gecikme olabilir. Onun dışında zaten sana gönderilen tohumlar zarf içinde gönderiliyor ve zarfların açılması özel olduğu için yasakdır.

      Sil
    2. arkadaşlar türkiye içinde cüce esrar tohumu alabileceğimiz yada spariş edebileceğimiz bi yer varsa söylermisiniz lütfen https://www.facebook.com/kcnsl bu adresime mesaj olarak atarsanız sevinirim

      Sil
    3. arkadaşlar cüce esrar tohumu olan bi arkadaş beni faceden eklesin ama gerçekten elinde olan lar eklesinler https://www.facebook.com/methusenaoffical?fref=ts

      Sil
  2. onaylatınca rahatlıyıcağim bir soru: yakın zamanda kullanılmış sitelerdir değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.. Cannabis Seed Bank devamlı kullandığım.

      Sil
    2. iyide kanka türkiye seçeneği yok

      Sil
  3. Merhaba, böyle bir Türkçe kaynak bulunca inanılmaz sevindim öncelikle. Emeğiniz için teşekkür ederim.

    Ben torbacıdan aldıklarımdan işe girişmeyi düşünüyordum ama sonra vazgeçtim, pek kaliteli bir ürün elde edemeyeceğimi düşündüm.

    Şimdi önerdiğiniz sitelere ve türlere baktım ama kafam çok karıştı. Örn: Cheese'de bir sürü üretici var. £4'ten başlıyor £50 ye kadar çıkıyor. %100 feminized, autoflowering gibi terimler var, bunlar ne anlama gelmekte? Hangi üreticileri tavsiye edersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba dostum aramıza hoş geldin.. fazla karıştırıp uzatmadan yapman gereken sadece.. feminist yani erkek tohumların dişileştirilmiş türlerine giriceksin. Ve orada eğer yeni başlıyorsan sana uygun olan Sensi Seed markasının Big Bud türü. Onun dışında white window da ilk başlangıç için ideal.

      -BigBud-
      https://www.cannabis-seeds-bank.co.uk/sensi-seeds-big-bud/prod_2400.html

      -White Window-
      https://www.cannabis-seeds-bank.co.uk/dinafem-seeds-white-siberian/prod_468.html

      Bunlar beinm afamdaki favori markaların tohumları. Aynı türün farklı markalardadaha ucuzlarınıda bulabilirsin.

      Sil
    2. Merak ettiğim bir konu da postacı yerine kapımızı polisin çalıp çalmayacağı, gümrükte tespit edilip edilmeyeceği. Bi' de bu autoflowering iyi bi' şey sanırım. Ek olarak Salvia ya da tohumunu satan bir yer var mı?

      Sil
    3. Bu çok saçma olurdu dostum çünki mühürlü postaları açmak kanunen kim olursa olsun sahibi dışında açılması yasakdır. Bu konuda rahat olmalısın. Ayrıca evet autofloweing tohumları ilk başlıyanlar için kusursuz. Kolay fazla bakım istemez ve ufak olurlar. Ve çok çabuk bir sürede çiçeklenebilriler bu 1.5 ay bile sürebilir.

      Sil
    4. Salvia tohumunu bulmak zor ama büyük ihtimalle hollandada satıyorlardır. Onun dışıda mexico ve amerikada bulmak daha kolaydır. Tabi buraları ulaşılması güç yerler.

      Sil
    5. Dostum yeni bir site açıldı! www.drgreenstore.com ordan aldım, arkadaşda Türkçe konuşuyor, servis süper, elime 4 gün sonra geldi (hizli gönderi), hemde uçuz ürünler var, hediye bile geldi (marijunal tohum hediyesi geldi). Deneyin pişman olmasınız!

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. bide bu tibbi esrar nasıl oluyo digerlerine nisbeten zarari az bi seymi yoksa tamamen zararsiz bi sey bizim tukettigimiz esrar tibbi degilmi bide benim bi zamanlar yavru simdi ise mature olan ganjamin resmini sana gondersem medical olani varmi icinde bilirmisin yardim edersen sevinirim abi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Medical Marijuananın bir farkı yok dostum. Sadece belli kurallar ve gözetim altında ürteliyor. Çeşitli hastalıklardan dolayı doktor reçete ile sana medical marijuana verebiliyor. Ayrıca birde özel kartlar var tabiki.

      Sil
  6. Tekrar merhaba,
    Kafama takıldı da şu aktarlarda ve pet shoplarda kuş yemi adı altında satılan kenevir tohumları iş görür mü? Erkek-dişi olarak ayıramayacaklarına göre eksek, sulasak verim alır mıyız?
    İyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum kenevir tohumunun iş görmiyeni sadece erkek tohumdur. bunun cinsini tohumken anlaman zor en iyisi bir kısım al ve işe başla. İllaki içinden dişi çıkıcakdır. Ancak elde ediceğin hasat veya otun türü hafif olması muhtamel. Ayrıca artık temmuzn ortasındayız ve ekim zamını malesef geçdi ama ufak bir deneyip yamakdan zarar gelmez. Marijunal kal.

      Sil
    2. Ekim zamanı geçti demek... Tohumlarımın neden boşa gittiğini şimdi anladım. :D

      Sil
  7. Paypalla kullanım durumu varmı ?

    YanıtlaSil
  8. 1 nisan dan sonra sipariş veren var mı acaba? bu tarihten sonra yurtdışı siparişlerinde devlet sınır getirmiş kozmetik ürünleri vb. o yüzden soruyorum. bu tarihten sonra tohum alan oldu mu acaba.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba tohum almaya çalıştım ama bir türlü olmadı mail adresime sipariş bilgileri gelmedi.adamlara iletişim bölümünden mesaj attım dönmediler 2-3 gündür ben bilgilerimi versem benim yerime sipariş verebilirmisiniz.Özellikle admin ilgilenirse sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi siteden yapdın alışveriişin.. ayrıca paran yandımı ? ... neler oluyor esrarengiz adam anlat bize... dipnot:admin öldü yeni baba benim. :D

      Sil
    2. hemen hemen 1 yıl önce yorum yapmışım işe bak ilk 2 hafta cevap bekledim dönen birisi olmayınca bakmayı bırakmıştım neyse konuya geçelim amsterdammarijuanaseedbanktan sipariş vermiştim sonra hatırlamıyorum bir şeyleri yanlış yapmışım fark ettim düzeltim ve mailime cevap gelmişti bu siteye ne oldu neden artık yukarıda yazmıyor ben sonra tohumu almadım tabi kış yaklaşıyordu diye şimdi almayı düşünüyorum tam zamanı sanırım ayrıca eski admine ne oldu :D sanada hoş geldin diyorum makalelerini bekliyorum :)

      Sil
  10. slam arkadasim ellerine saglik ben uye olmak istiyorum bu konuda yardima ihtiyacim var bir turlu beceremedim yardimci olursaniz sevinirim???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarda menüde Legalize it yazan cins tipli herife tıkla dostum. Daha sonra karşına çıkanları okduğunda anlarsın anlaşılmıcak bişey yok.. 5 dk. ayır basit birşey.

      Sil
  11. ok tesekkurler yaptim emegi gecen herkezin ellerine saglik..

    YanıtlaSil
  12. ben sizin verdiginiz siteden alisveris yaptim yalan dolan yok fiyatlar iyi.ben zaten sik sik yurt disina gidiyorum white widovu tatdim harika bir urun holladada grosov denen yerlerde fidesi 20 35 euro siddetle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turkiyeden mi yaptın alışverişi kardeş

      Sil
    2. evet steden yaptim suan boylari 10 12 cm oldu bile...

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  13. Marijuana yağı arıyorum nasıl edinebilirim. teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendin yapacaksin 200gr otun yapraklarini ve 200gr yag ve 100ml su ucunu bisir ve yani donmasini bekle ve istedigine ekle

      Sil
  14. Dostum öncelikle böyle bir blog yapıp insanların kafasın daki soru işaretlerini giderdiğin için çok teşekkür ederim benzeri bişeyi bende düşünüyordum ama bir türlü cesaret edemedim... (denetimli olunca uzak durabiliyo insan..:) uzun zamandır bende tohum arıyorum ama internetten sipariş vermeye çekiniyorum anladığım kadarıyla sen interneti kullanarak daha sipariş vermişsin bir problem oldumu... ve ödemeleri banka kartı kullanarak yapabilirmiyim..(kredi değil maaş kartı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba dostum. Maaş kartı ile oluyormu bilmiyorum eğer bankomatik kartından internetten alış veriş yapma özelliği var ve aktifse sorun olmaz..

      Sil
  15. Dostlar, eskiden gümrükte çalışmış bir arkadaşımla sohbet ediyorduk ve ona birkaç şey sordum. Bana; tohumlar sadece kamyonlarla yani kara yolu ile gelirse fazla sorun çıkmaz ama diğer türlü fark edilmeleri çok kolay olacaktır.Tüm nakillerin geçtiği cihazlar her şeyi gösteriyor. Bende Stoner arkadaşımın dediği gibi ona anlattım hediye paketi içinde yolluyorlar filan diye... Oda fark etmez dedi içinde ne olduğunu görebiliyorlar ve adam şüphelenirse...sonucu biliyorsunuz. Kendisinin görev yaptığı zamanlarda bir kataloğun sayfalarına 100 doları monte etmişler ve sadece katalog olarak kargodan geçireceklermiş ama sonunda fark edilmiş ve yakalanmışlar. ?? Şimdi korkmaya başladım dostlar Türkiye`den sipariş etmiş tecrübeli arkadaşlar bir yardımcı olsun lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dedikleri doğuru olabilir dostum ama düşünüyorumda türkiyede tavuk yemlerinde bile kenevir tohumu bulunuyorsa bu tohumları bulduklarında sahibini arayıp hapise tıkmak için uraşılıcağını sanmam. En fazla atarlar yada gönderimi yasak olan ürünlerin konulduğu depoya tıkarlar. Bahsettiğim siteden alığcaıınz tohumlarda sorun çıkmıcağını hala ısrarla söylemek istiyorum. Tabiki seçim size kalmış :)

      Sil
    2. Teşekkürler dostum. İlk siparişim nede olsa haliyle çekiniyorum. Ama bakalım gülü seven dikenine katlanır :) bu müthiş zevki elde etmek için biraz risk almak biraz sıkıntı çekmek lazım dimi.. :) Hee bu arada seni yakalamışken sorayım sıvı (likit) esrar hiç denediniz mi? Daha kuvvetli oluyormuş diye duydum ?

      Sil
    3. Evet biraz sıkıntılı olabiliyor ama bu tatlı bir sıkıntı. Likit olayına gelirsek ilk defa duyuyorum.. interetten bakdım ve sanırım bahsettğin şey Hash oil olabilir.

      http://marijunal.blogspot.com/2012/03/esrar-yag-nasl-yaplr-hash-oil.html

      Sil
    4. Aynen tatlı bir sıkıntı. :)Sıvı esrar hakkında.. Alıntı..
      Evet dostum Hash Oil :)
      Sıvı (Likit) Esrar
      Esrar olarak tanımlanan uyuşturucu madde kenevir bitkisi içerisinde bulunan THC (Tetra Hydro Cannabinol) isimli aktif maddedir. THC aktif maddesinin kana karışması suretiyle uyuşturucu özellikleri ortaya çıkmaktadır. THC maddesi % 2 İle % 20 arasında değişkenlik gösterir.

      Hashish Oil denilen sıvı esrar (likit esrar) elde etmek için kenevir bitkisi içerisine (delikli kap, kevgir vb.) konulur. Bu sefer, içerisinde alkol Cloroform, Hexane veya petrol eteri bulunan bir başka kap, örneğin varil içine sarkıtılır. Üstü örtülü olan kabın üzerinde bakır borular veya imbik geçmekte olup bu boruların içerisinde soğuk su dolaşmaktadır. Kap ısıtılmaya başlayınca sıvı ısınıp buharlaşır. Bakır borular ile temas edince tekrar sıvı hale gelerek bu kez delikli sepette bulunan kırıntıların üzerine damlar. Birlikte deliklerden sıvı içerisine süzülür. Bu işlem sonucu elde edilen koyu renkli katran likit esrardır.

      Normal olarak l kg % 20 THC maddesi ihtiva eden likit esrar elde edebilmek için % 2 civarında THC maddesi içeren kenevir bitkisi veya esrardan 10 kg gerekmektedir. Bu maddenin kullanımı sigara üzerine bir veya iki damla koymak suretiyle dumanım çekmek, içkilerin içerisine damlatmak veya pipo içerisine damlatarak dumanını çekmek şeklinde olup, normal esrar suiistimaline göre etkisi daha süratli ve fazladır.

      Sil
  16. admin yeni başlayanlar için big bud ve white window tavsiye etmişsin, ben tavsiye üzerine shiva shanti almayı düşünüyordum ama karar veremedim, genel farkları ne ?

    Bir de paypalla ödeme göremedim ben varsa fena olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://cannabis-seeds-bank.co.uk/ adresinden tohum alıcaksan paypay ödeme şekli var. Bunların arasında en karlısı White Widow, hasatı fazla ve kafası güçlüdür. Ve çokda kibar bir tür değil. Ama özen gösteriliğinde karşılığını fazlasıyla veren bir tür.

      Sil
  17. merhaba arkadaşlar www.amsterdammarijuanaseeds.com sitesinden alışveriş yaptım.
    Siteden alışveriş yaparken ödeme kısmında paybal seçeneği vardı ama ben orada bir yanlışlık yaptım ve nakit ödemeyi seçtim (ama daha garantili bir yol bence sizde onu seçin)ve ertesi gün siteye yazdığım mail adresime mail geldi mailde amsterdam da bir iş yeri adresi belirtilmişti ve mailin devamında tam kargo ücretleri ile birlikte ödeyeceğim tutar bildiriliyordu not olaraktanda "bir zarfın içine para koyularak bu adrese gönderiniz ve zarfın üzerine sipariş kodunu yazınız" yazıyordu. (arkadaşlar zarfın içinde para olduğunu belli etmeyin çünkü posta ile değerli eşya taşımak yasaktır kabul edilmez bozuk para koymayın yani ve iadeli taahhütlü yollayın bunun toplam ücreti 5,45tl tuttu bilginize) İlk önce sizin gibi korktuğum için takma isim ve soyad kulladım ürünü de farklı bir adrese yollattım.Tabi yollattığım adreste postayı takip edemediğim için kargo geldi ve firmaya yani amsterdam'a geri gitti.Firmanın internet sitesinden yaptığım yazışmaların sonunda oda yaklaşık 2 gün falan sürdü gerçek ismime ve gerçek adresime yeniden yolladılar (hata bende olduğu halde İkinci kargo ücretini kendileri ödedi yaklaşık 27 euro kadar ve gerçekten süper bir firma)onlar kargoyu yolladıktan sonra benim mail adresime kargonun "RN" ile başlayan 9 haneli barkod numarası geldi o numara ile adresimin bağlı olduğu postaneye yaklaşık 6 gün sonra gittim ve postam gelmişti kimliğim ile teslim aldım. Üstatların bahsettiği gibi, hiç korkulacak bir durum yok bir sürü mektup geliyor gün içerisinde hepsini kontrol edecek bir mekanizma zaten yok olsa dahi mektup özele girdiği için hiç bir şekilde açmaları mümkün değil.
    Üstatlara benim iki adet sorum olacak ben Cheese Feminized tohumundan 10 adet sitenin hediyesi olan free seed tohumundan 20 adet aldım
    1. sorum =Cheese Feminized ne olduğunu biliyorum genetiği ile oynanmış yani dişileştirilmiş tohum olduğunu biliyorum ama hediye ettikleri 20 adet free seed dişimi,yoksa ne olduğu belli değil mi?
    2. sorum = ben bunu ticaret için satın almadığım için yani 30 adet tohum çok fazla bunların 5 tanesini ekmeyi düşünüyorum 25 tohumu ne şartlarla saklayabilirim. aldığım ürünün m2 sinden 700 gr hasat alırmışım bu bana yeterde artar ve becerebilirsem klon yapmayı düşünüyorum geriye kalan tohumları daha sonra ekeceğim nasıl saklamalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba dostum. bu uzunca açıklaman için minnettarım. Tohum satın alma konusunda hala çekingen davrananlar için böyle bir açılama gerekiyordu.

      1- Bunun için tam olarak birşey söylemem doğuru olmıyabilir. Ama 20 adet bedava feminist tohumda vericeklerini sanmam. Muhtamelen regular cinsidir yani dişileştirilmemiş direk bitknini çiçeklerinden ayırtılmış tohumlar. Bunlar içerisinde erkekde olabilir yani karışık.

      2-Aslında bu çok önemli bi konu yani en azından bunun hakkında bir yazı yazmam gerek ancak patronun yükünden dolayı benliğimi kaybetmiş durumdayım. Kısaca söyliyim; Tohumları hava almıyan bir şeyin içine koyarak buz dolabında sakla. bu onları korucakdır.

      Marijunal kal dostum.

      Sil
    2. dostum benimle iletişim kurar mısın.
      y.berkakpinar@gmail.com

      Sil
  18. merhaba boramir cevapların için teşşekür ederim artık hepsini ekip dişi erkek ayırması yapacağım veya sağlam bir büyüteç bulup tohumlardan anlamam lazım tohumlar zaten ağzı çıtlı poşetlerde geldi ve içerisinde hiç hava yok ben sadece buz dolabına koymakla yetineceğim artık. Yakından takip ediyorum sizi asıl uzun yazımdan sebep bana değil böyle bir site yaptıkları için moderator e çok teşekkür etmeliyiz.
    kendinize marijunal bakın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler dostum.. sana iyi şanslar.

      Sil
  19. Selamlar,
    öncelikle herşey için çok teşekkürler=)
    https://www.cannabis-seeds-bank.co.uk sitesinden tohum almak istiyorum fakat discreet shipping options bölümünde Removed from breeders packs and repacked -Do not add guarantee bölümlerinde neyi seçmemiz lazım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. --Shipping Method--
      International Express
      Original Breeders Packs
      Do not add guarantee

      böyle olması mı lazım? (acil lütfen)

      Sil
    3. Orginal Breeders Pack= dediğinde orjinal tohum markalarınını kutuları içinde yollarlar.. evet bunu seçebilirsin ancak son seçenekde Do no add guarantee seçmen gümrükde sıkıntı doğurabilir, orada sorulan tohumlarınız teslimatı sorunsuz ve garantili olsun diye bir çanta veya tsirt içinde yollansınmı? bu yüzden daha sorunsuz olması için aşağıdaki seçeneklerden bir sana uyan bir ürün seç sonra tohumlar seçdiğin ürünün içinde gizlice yollanır. Ve hediye olarak yollandığı için gümrükde içini açıp bakmazlar. İyi şanslar marijunal kal.

      Sil
    4. cevap için teşekkürler.aklıma takılna bir şey daha var tsirt veya çanta şeklinde yollandığında postaneden mi alıyorum yine ? ben mektup şeklinde yollancağını düşünüyodum siparişi yukardaki şekliyle verdim siteyle iletişime geçip guarantee eklemem lazım mı ? teşekkürler.

      Sil
    5. Kapını numarana kadar adresini yazdığına emin ol. Evet kargo kapına getiriliyor, en kötü ihtimal PTT şubesine teslim ederler ve numarandan sana ulaşırlar.

      Sil
  20. Öncelikle bu blogu kuran ve yöneten arkadaşlara elinize sağlık diyorum. Bi kaç sorum olcak eğer vaktiniz olursa cevaplarsınız. Yukardaki cannabis seed bank sitesine girdim ve istediğim esrar tohumu buldum fakat çok korkuyorum yakalanma konusunda. Tshirtle falan yolluyolar fakat gümrükten geçen herşeyi taramadan geçiriyorlar diye biliyom. Ve tshirtün yanındaki küçük plastik torbanın içindeki tohumuda görürler her türlü. Daha önce aldınızmı yurtdışından?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba dostum. Bu konuda korkmana gerek yok, zaten türkyiede yaşıyan ve birçok siparişde bulunup tohumlar ellerine geçen dostlarımız var burada. Zaten tohumlar bulunsa bile emin ol ufak tefek tohumlar için adresine bulup evini basıp seni götürmezler, yani bulunduğunda gönderimi yasak olan depoya atarlar, ve kimse senini umrunda olmaz. Eğer böyle birşey kanunen yasakda butür sitelere erişimi engellemek zorundalardır. Bu konuda vakit kaybetmemeni tavsyie ederim, marijunal kal.

      Sil
  21. Yorum için saol kardeşim. Peki seçeneklerden hangisi en güzenli? Original breeders packte gelmesimi yoksa orda send with sweets falan yazıyo şekerlerle falan saklanması için herhalde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Sitenizi halen online görmek baya güzel bir durum,Bir teklifim var dostlar kabul ederseniz baya sağlam olacak.
    Ben farklı bir ilde oturuyorum ve diyorum ki parayı size gönderiyim sizler bana gıdayı gönderin mümkünse,
    Biliyorum hazıra konmak gibi sanki ama gerçekten ihtiyacım var böyle bir duruma,eüğer yapabilecek olan biri varsa dostlar çok makbule geçecek,
    Buraya yorum atın bir ulaşım adresiyle ulaşıyım size 10 numara olacak valla // internet bağlantımdan hata aldığım için yorumu silip tekrar girmek zorunda kaldım bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Bu sayfadaki bütün yorumları okudum fakat hala tereddütüm var şu siparişi vermeye :( Ben kendi tohumlarımı sipariş edebilip elime geçse sizede yollarımda korku işte kardeş :D

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. valla eyup ve duman Cı kardeşler,
      Aynen öyle mevzu birde aklıma takılan bir olay gümrük mevzusu,bi siteyle yaptık anlaşmayı iyi güzel hoşta gümrükten nasıl geçecek acaba birde bulunduğum il uzak biraz hani sıkıntı oluşturucak baya.Anlaşma yaptığım site sıkıntı olmaz dedi iyide yakalanırsak zaten sıkıntı bize :)

      Sil
    5. Hangi siteyle anlaştın?

      Sil
    6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz araştırma yaptımda farklı forumlarda falan, gümrükte sorun çıkmaz diyo millet. Çok istiyom kendime ait bir white widow tohumu :D

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Sende aynı şekilde kardeşim. İnşallah gelir ve rahat rahat içeriz :D

      Sil
  25. http://www.elephantos.com/ site burasıydı dostlar,
    bu siteyle anlaşmıştım,gümrükte sıkıntı çıkmaz diyo aynı şekilde millet ama bilmiyorum buradan haberleşelim duruma göre hareket edelim bakalım nasıl olacak,ihtiyaç var çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen siparişini verdinmi?

      Sil
    2. yok buralardan bakınıyorum bulursam diye,
      sipariş işi 10 güne gelir dedi zaten şirket,
      bana daha hızlı daha garanti bi yol gerekli aslında,
      fakat baktık olmuyo yapıcak bişey yok mecburen alıcaz biyerlerden

      Sil
    3. dostlar bu kadar aramaya gerek yok defalarca söylediğim gibi türkiyede yaşıyanlar için en makul site cannabis-seed-bank.co.uk

      Sil
  26. arkadaşlar ben yukarıdaki yazıda da gördüğünüz gibi getirttim biraz fazla sipariş verdim o yüzden elimde fazla tohum var saklamak sakıncalı olduğu için ilgilenen arkadaşlara satabilirim. ve şunu diyeyim sipariş vermek sakıncalı değil ben verdim geldi tabi biraz güzel bir yöntem kullandım belkide yöntemim ile ilgili ama sıfır sorun ve sıfır risk ile geldi elime getirtmek isteyen arkadaşlara mail adresimi vereyim beni msn den eklesin görüşelim abdulhalim_31@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  27. MERHABA MARİJUNAL ARKADAŞLAR :)
    öncelikle ben bu işte yeniyim hemde baya bi yeniyim oyüzden sizin gibi tecrübelilerin yardımına ihtiyacım olucak...
    sorum şuydu benim elimde 20 ye yakın hatta 20 yi geçkin tohum var yalnız şu sıkıtım var tuhumları çatlatmak için bi havlu peçeteye koydum kapattım üstünü hafifçe ıslak olucak şekilde ısllattım ve çıt çıtlı bir poşetin içine koydum bir atkıya sarıp hafif ısı veren bi lambanın altına koydum bunları yapmadan önce 1 (bir) tuhumu elimle bastırıp kırdım yada çatlattım içi gözüküyodu bozulmayacağını düşünerek onuda tohumların içine koydum aradan 1-2 gün geçti ve tohumlara baktım elimle çatlattığım doğum 1-2 milim uzamış ve hafiften kökü gözüküyordu ancak diğer tohumlar yani hiçbir şekilde bişey yapmadıklarım hala çatlamadı 3 gündür bekliyorum neden acaba yardımcı olursanız sevinirim :) ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. çıt çıtlı poşeti sera ortamı yaratsın diye kullanıorum bi blogtada bu yöntemi duymuştum. bu arada dün şöyle bişey yaptım bulaşık süngerlerinin sert ve tırtıklı yani yeşil tarafını kullanarak biraz ovaladım tohumları sanırım biraz daha erken açılır artık :) bu arada teşekkürler :)

      Sil
  28. Arkadaşlar bende karar veremedim hangi tohum alsam diye. Siz hangisini seçtiniz?

    YanıtlaSil
  29. tohum olarak bence hepsi güzel yalnız dikkat etmeniz gereken 2 nokta var.
    1. Feminize edilmiş tohumlar yani kesin ve kesin dişi olanlar.
    2. İndoor da kullanılan tohumlar amam geneli hep outdoor hemde indoor da kullanılıyor genede dikkat etmekte fayda var.

    YanıtlaSil
  30. Peki bitki besini hakkında bilgisi olan varmı. Kök, çiçeklenme ve diğer besinler falan hangisini almalıyım?

    YanıtlaSil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. arkadaşlar bir sorum daha olucak sizlere ne tür bi toprak kullanmalıyım bu tohumları ekerken ?

    YanıtlaSil
  33. arkadaşlar merhaba tohum getirteceğim ihtiyacı olan arkadaşlar irtibata geçsin.maalüm yol parasını kurtarmam lazım.
    abdulhalim_31@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. Arkadaşlar,

    Site Admini ile paylaştım fakat konusu altında yazmayı atlamışım.

    https://www.dinafem.org/

    sitesinden güvenli bir şekilde tohum satın alabilirsiniz.
    15 Kasım günü kredi kartımla verdiğim sipariş 16 Kasım'da İspanya'nın yerel kargosuna verildi ve PTT ile kargo ücreti ödemeden(kredi kartı ile alışveriş yaptığım için) 27 Kasım'da sorunsuz bir şekilde elime ulaştı. Güvenle siparişinizi verebilirsiniz.

    Kargonuz elinize ulaştığında paketinizin içinden 1 adet tohum tanıtım kitapçığı, bir kaç adet sitenin markasının çıkartması ve tohum kutucuğunuz çıkacaktır.

    Yalnız dikkat edin vereceğiniz sipariş 75 Euro'ya ulaşmasın. Çünkü gümrük olarak eşya ne olursa olsun 75 Euro sınırı bulunmaktadır. 75 Euro ve üstü siparişler gümrük memurunun dikkatini çekecektir.

    * ben 3 tohum aldım ve 23 Euro ödeme yaptım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaştığın için saol kardeşim. Bende vercem kredi kartımı bekliyom. Yukardaki siteden alışverişte aynı şekilde güvenlimidir yoksa senin aldığın siteyimi tavsiye ederdin?

      Sil
    2. Ben ilk defa böyle bir şeyi denedim ve o da oldu.
      Tabi öncesinde siteyle iletişime geçip daha önce Türkiye'ye gönderip olmadığını sormuştum ve olumlu yanıt almıştım.

      Yani demek istediğim bunun harici başka bir siteden sipariş vermedim, o yüzden güvenli olup olmadığını bilemeyeceğim.
      Ama bu benim aldığım siteyi güvenle tavsiye ederim.

      Sil
    3. hocam nasıl yetiştiririz biraz bilgi verir misin ?

      Sil
  35. arkadaşım bu işlerde yeniyim ben sitelerde hep yabancı dilde pek mevcut değil o yüzden anlayamadım. önerebileceğin herhangi bir tohumu sen istesen de eline ulaşınca tüm masraflar dahil bana göndersen? olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşlar nette yurtdişindan getirrttim satarım diye tobacı tohumu satıyorlar ayık olun hospitality@windowslive.com MSN ekleyin detaylı yardımcı olalım

      Sil
  36. hocam ben de yeni başlicam bize bi bilgi verir misin tohumu nasıl canlandırırız sürekli yeni tohum almamız lazım mı falan anlat biraz yani ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolej bölümünde gereken tüm bilgiler var diye biliyorum. Tohumu filzilendirmeye gelince ıslak pamuğa koy streçle sar kalorifer kenarı gibi devamlı sıcak olan bir yere koy, pamuk kuruduğunda tekrar sula ve ve tohum filiz vernee kadar bunu yap.

      Sil
    2. Stoner Boramir Hocam çok rica ediyorum.. Bana ulaşabilme imkanınız varmıdır?
      Size acil bişey danışmam lazım?

      Şimdiden teşekkür ederim..
      Saygılar..

      (okan.16.okan@gmail.com)

      Sil
  37. İstanbulda oturuyorum esrar bulmam gerekiyo ekmeden ama kaliteli olsun nereden bulabilirim

    YanıtlaSil
  38. arkadaşlar nette yurtdişindan getirrttim satarım diye tobacı tohumu satıyorlar ayık olun hospitality@windowslive.com MSN ekleyin detaylı yardımcı olalım

    YanıtlaSil
  39. Ben şimdi alacam tom yetiştirtiğim üründen tohum elde edebilecekmiyim otomatik çiçekleme alsam tohum elde edermiyim edemezsem hangi urunun tohumunu elde edebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tohum elde ediceksin elbette ancak tohumklar anaları gibi olmıcakdır.. ve içinden dişi çıkma oranıda düşük.

      Sil
  40. Türkiyede olup elinde fazladan toğum olan var ise benimle iletişime geçebilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. beni ara 0044 756 430 4318 ben yurtdışındayım.yardımcı olabilirim tohum konusunda.türkiyeye gelecem yakın zamanda ve ihtiyacı olan varsa arasın.mesaj çeksin.çok kaliteli tohumlar burada ve herkes odada grow yapıyor.biz türkiyede bok içiyormuşuz.buraya gelince anladım

      Sil
  41. Arkadaşlar amsterdammarijuanaseedbank.com 'dan tohum sipariş ettiğinizde, kayıtlı posta seçeneğini seçerseniz (sanırım +8-9 dolar fazla) tohumlar 4-5 günde kapınızda oluyor. 12 Aralık'ta sipariş verdim, dün (17 Aralık) tohumlar geldi.

    YanıtlaSil
  42. Stoner Boramir Hocam çok rica ediyorum.. Bana ulaşabilme imkanınız varmıdır?
    Size acil bişey danışmam lazım?

    Şimdiden teşekkür ederim..
    Saygılar..

    (okan.16.okan@gmail.com)

    YanıtlaSil
  43. Arkadaşlar arkadaşım yetiştirirken yakalanmanın çok riskli olduğunu ve yeişrimeninde çok proluk istediğini söyledi ne düşünüyorsunuz bunun hakkında?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakalanma riski sana kalmış birşeydir.. eğer bilinmesini istemessen susarsın bu kadar basit.. onun dışında pekde profesyonel bilgi isteyen bir iş değildir. Buda diğer spor dalları veya çeşitli hobiler gibi kademeli bir olay.. yani amatörce ve profesyonelce yapmak.. ve bence oldukça basit bir olay... yani kendine güvenin kaybetme çekirge diyerek huzurlarınızdan ayrılıyorum.

      Sil
    2. dostum bi konuyla ilgili mail göndermiştim mail adresine girmemişsindir diye düşünüyorum insanlık hali bi kntrol etsen hani :) cok mutlu olurm mutlu kal ltfn..

      Sil
  44. Nerden bulabiliriz biri yardım etsin otuken111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Komple satılık sistem malzemeler 90*90*160 kabin 400watt hps tüm dönemler cooltube balastı herşeyi var 360 metreküp çekiş fanı 185 metreküp hava giriş fanı fanlar sessiz çalışıyor karbon filtre bio canna gübre seti 1200 tl harcadım 700 tlye veriyorum alana hayırlı olsun hiç bi sorun yok sistem süper ilgilenenlerin yer6sessiz@hotmail.com adresine mail atmaları ve tel:05074552718 nolu telefondan ulaşabilirsiniz...marijunal kalın

    YanıtlaSil
  46. 2013 te atitudeden alısverıs yapan varmı varsa içim rahatlıcak bende işe koyulacagım ????? acil bekliyorum lütfen :{

    YanıtlaSil
  47. Delivery Type:
    United Kingdom (£4.50)
    International Express (£8.50)

    Original breeders pack's or remove seeds from breeder packs:
    Original Breeders Packs (£0.00)
    Removed from breeders packs and repacked (£0.00)
    Shipped with sweets (£1.50) (these will be removed from breeders packs)
    Crush proof tin (£1.50)

    Add guaranteed stealth shipping:
    *we reship free of charge if your parcel does not reach you*
    Do not add guarantee (£0.00) (buyer accepts responsibility)
    T-shirt Small (£6.50) (guaranteed)
    T-shirt Medium (£6.50) (guaranteed)
    T-shirt XL (£6.50) (guaranteed)
    T-shirt XXL (£6.50) (guaranteed)
    T-shirt XXXL (£7.00) (guaranteed)
    Wallet (£6.50) (guaranteed - these will be removed from breeders pack)
    Cool mug (£7.00) (guaranteed)
    Hemp Bag (£15.99) (guaranteed)
    T-shirt Large (£6.50)

    bu seceneklerden hangısını sececegım ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. International Express (£8.50) uluslar arası kargodu ve bunu seçmelisin. diğer alttaki ürünler ise tohumların garantili bir şekilde gümrüklerden geçmesini sağlıyan gizleyici yardımcı ürünlerdir.. neyi seçmek istiyorsan onu seç.

      Sil
    2. International Express (£8.50) uluslar arası kargodu ve bunu seçmelisin. diğer alttaki ürünler ise tohumların garantili bir şekilde gümrüklerden geçmesini sağlıyan gizleyici yardımcı ürünlerdir.. neyi seçmek istiyorsan onu seç.

      Sil
  48. Merhaba

    Ben öncelikle işe yeni başlıyacağımı belirtmek isterim.

    Dubleks bir evde yaşıyorum üst katta kendime ait bir terasım var birde depom var burda yetiştirmek istiyorum internetten sipariş verince eve gelmeden ptt den yada kargodan direk kendimiz alabiliyormuyuz ilk sorum buydu. 2.sorum ise yetiştirmek için bir malzeme listesi varmı elinizde nelere ihtiyaç duyarım ne kadar tutar ve nasıl bakmalıyım tecrübesizim biraz bu konuda sadece içmeyi biliriz yetiştirmeyede el atmak istedik imkanımız var ve hangi tohumu önerirsiniz teşekkürler şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum smooth garden.com a gir ordan tümset dönemler için lamba setleri var kendine uygun olanı seçebilirsin osram 400 wat herşeyi içinde 220 tl kapıda ödeme sistemide var fişe tak çalştır tavsiye ederim gübren olsun saksıların olsun topragın olsun burdan tedarik edebilirsin :)

      Sil
  49. https://www.cannabis-seeds-bank.co.u ' aldımız tohumların özel bır bakımı oluyormu

    YanıtlaSil
  50. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  51. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  52. satılık 3 aylık sistem bir kez kullanıldı tertemiz fiyat ucuz.
    http://www.magicplant.net/dark-street-secret-jardin/872-dark-street-ds-90-bitki-yetistirme-kabini.html 340tl verdim 150 ye satıyorum
    http://www.magicplant.net/duct-fanlar/977-td-silent-sessiz-duct-fan-380-m3-h.html
    http://www.magicplant.net/duct-fanlar/975-sp-td-silent-180m3-h.html
    http://www.magicplant.net/119-aktif-karbon-filtre-440m3-125mm.html
    hava çekiş giriş ve karbon filtretoplam 500 ytlverdim 300 e satıyorum kapıda ödemeli göndericem bunları alana nem sıcaklık ölçer cihazı gübre seti ve bir adette dişileştirilmiş tohum hediye vericem tohumadı crıtical bana 05074552718 nolu telefondan ulaşabilirsiniz yada email:yer6sessiz@hotmail.com teşekkürler

    YanıtlaSil
  53. mantar tohumu hakkında yardımcı olabilcek varsa bi zahmet mail atabilir mi veya eklesin asil_1985@windowslive.com

    YanıtlaSil
  54. bu konuyla ilgili pek bir şey bilmiyorum ama hobi olarak yapmak ve bu işi öğrenmek istiyorum.Türkiyede tohumu satın alabileceğimiz siteler var mı?güvenilir mi? yoksa yabancı sitelerden alışveriş yapmak mı tercih edilmeli? gümrükten nasıl geçiyor?işin püf noktaları nedir? sıfırdan başlayacak biri için bunları bilmek önemli.Profesyonel anlamda bu işi yapan birileri yardımcı olabilir mi bildiklerini paylaşabilir mi? bir sanırım genelde bu işi erkekler yapıyor. Yardımcı olabilecek birileri varsa sevinirim. non25510@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. s.a arkadaşlar aklıma takılan bir soru war cvplarsanız sevinirim
    Verim: kadar 24.5 gram / ​​700 gram m 2 şimdi bunun anlamı her toğumdan 700gram cigaramıdır değilse acıklama yaparmısınız saygılar.

    YanıtlaSil
  56. yildiray_2@hotmail.com ( Arkadaşlar hazır yapılmışı varmı? iletişime geçelim.. Keyifle okudum yazılarınızı ana teferruatlı bi iş epeyce :)

    YanıtlaSil
  57. öncelikle böle bır sıte kurdunuz için sizlere teşekur ediyorum ve Bu A47 tohumundan sıparıs vermeyı duşunuyorum bu sıparıs verdımız tohumlara özel bı gubre ve ya ve benzerı urunler kulanıyormuyuz bılgısı olanlar yorum yaparsa teşekur ederm

    YanıtlaSil
  58. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  59. Arkadaşlar yorumları okudum ama sipariş vermekten çekindim eğer elinde ot olan varsa messenger imden bana ulaşın lütfen (ozel___tim@hotmail.com)lütfen arkadaşlar çok merk ediyorum...

    YanıtlaSil
  60. usta cannabis seed bank ta artık birleşik krallık dışına göndermiyoruz gibi bir uyarı gördüm sanki var mı böyle bişey?

    YanıtlaSil
  61. Yardımcı olur belki ben https://www.cannabis-seeds-bank.co.uk/ sitesine mail attim ;
    Hi, I want to get the product in your site.
    But I have a few questions
    Is this possible with the priority you want to buy with paypal ?
    And
    Do you make shipping to Turkey ?
    Cevap olarak ;
    Hi there
    We ship our products worldwide, however if purchasing seeds, for your own protection we require that you check your local laws before ordering, we sell our seeds solely for souvenir and storage purposes.
    We rarely have items going missing in the mail we do however offer guaranteed shipping services which can be seen at the checkout stage.
    We do not accept PayPal , sorry.
    Many Thanks,
    Jodie @ The Attitude
    *Please note, due to the law in the UK, we sell these for souvenir purpose only and for no other use*

    Geldi yani sıkıntı yok dünyanın heryerine gönderim yapıyorlar.Paypal kabul etmiyorlar.Benim sorum satın alan arkadaslar var ise stealt paket olarak t-shirt falan seçtiler mi yani 6 -8 euro da ordan geliyor seçmesek gümrükte sıkıntı olur mu ? Satın alan biri adım adım yazabilirse herkes için yararlı olacağını düşünüyorum. Ve mart ayında ki kampanyaları yıl dönümü oldugunu için 40 euro luk alışverişe 10 tane harika tohum bedava yollayacaklarmış benden söylemesi ;) marijunal kalın..

    YanıtlaSil
  62. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyw dostum ben öyle yapıcam.Ki araştırdım baya tsortleride kıyakmış (: Şuan ise yabancı forumlarda kaliteli seed bank firmalarını araştırıyorum ve fiyatlarda baya fark ediyor ya..

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  63. Elimde torbacıdan aldıgım tohumlar var kredi kartım olmadıgı için siteden alamıyorum kapıda ödeme yapan bildigin bir site varsa söyleyebilirmisin veya torbacıdan aldıklarım dişi çıkmazsa nasıl anlayabilirim dişi oldugunu kaç tohum koyayım bir saksıya ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm arkadaşlar elinde olan varsa ot tohum irtibata geçerse sevinirim şimdiden teşekkürler 0532 415 85 62

      Sil
  64. ulan gerizekalılar polis adresleri isimleri almaya başladı artık.2 ay yetiştirirsiniz 3.ay polis gelir o ağaçları götünüze sokar.torbacı muamelesi görüp 5-6 sene yersiniz.kaç kişi gitti öyle.akıllı olun.boramir sende salakmısın kardeş kaldır şunları.

    YanıtlaSil
  65. gelsin alsın 5 saksıya ceza verirlerse AMK napcaz kim oldugu belli olmayan insanlara paramı kazandıralım. korkmadan bu işin üzerine gidersek bizdede yasal olucak inanıyorum. BARIŞ VE SEVGİ

    YanıtlaSil
  66. en hesaplı ve güvenilir sitelerden biride NIRVANASHOP TÜRKİYE YE gönderim var ( bence en hesaplı fiyatlar burda ) BARIŞ VE SEVGİ

    YanıtlaSil
  67. Selamlar
    Gümrükte 80$'ın üzerindeki siparişlerde sorun cikiyor mu(gümrük vergisi gibi?)

    YanıtlaSil
  68. Elimde Autoflowering: (Critical jack,short rider,moby dick,original amnesia,cheese vb...) Normal Tür olarak: (big bud,ak-47,moby dick,afghan kush,original amnesia vb...) Gibi daha bir çok tohum var satmayı düsünüyorum Türkiye içine.Yabancı sitelerden alıp 10 gün beklemenize gerek yok gönderimini yaptıktan sonra en geç 2 gün içinde elinizde olur.Almak isteyenler bana msn adresimden ulaşşsın. messi_florentina@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. merhaba beyler dr.greenstore.den tohum alıcam sizce bi yamuk olurmu sizinde fikrini almak istiyorum parayı yollarız tohum gelirmi diye .d kafamda bi soru var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. messi_florentina@hotmail.com yabancı sitelerden almana gerek yok dostum ben türkiye içine gönderim yapıyorum 2 günde elinde olur.Daha güvenli

      Sil
  70. KAFASIBİMİLYON kardeş, elindeki tohumların orjinalliğini nasıl kanıtlıyorsun ? Daha bir ay öncesi elindeki torbacı tohumlarından bahsededen, erkeği dişiyi ayırtedemeyen zavallı kardeşim bugün gelmiş tohum satmaya çalışıyorsun. Bravo süreci bayaa bi hızlandırmışsın anlaşılan. Senden tohum alan da zaten ayri konunun başlangıcı olacaktır sanırım. kısaca sieeee...

    YanıtlaSil
  71. yeni yetistirmeye basliycam bu isden anliyan biri bana bunu ogretebilrmi lutfen , yardim karsiliginda ucret odencektir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her türlü tohumun temini yapılır yabancı sitelerden alıp uzun süre beklemenize gerek yok. errorfount44@gmail.com mail atın yardımcı olayım.

      Sil
  72. Her türlü tohumun temini yapılır yabancı sitelerden alıp uzun süre beklemenize gerek yok. errorfount44@gmail.com mail atın yardımcı olayım.

    YanıtlaSil
  73. !!!!! LUTFEN OKUYUN !!!!!!

    Arkadaslar merhaba, bu siteye rasladihim için cok mutrluyum. Ben hollandada yasiyorum, ve illerde turkiyeye yane memlekete donmyei dusunyom insallah. Bu yuzden turkçe blog ariyordum marijuana uzerine. Sizlere bilgi vermek istiyorum bu otun hakkinda Kendim 4 sendir yetistiriyorum ve cok guzel inanilmaz marijuana cesitleri yetisdirdim, turkiyede bu is pek billinmedigi icçin sizlere yardimci olmak isterim.

    Turkiye havasi için en önce INDICA cinslerini tercih edin, genelde gunesli yazlari seven ve çabuk çiçek açan turu.
    SATIVA lar tropikal bolgelerde buyuyor ve nemli, bu yuzden sativalari bos verin. INDIKALA eylulun sonu veya ekimin yarisinda toplamaya hazirdir. (eher ki sativa karismli ot istiyorsaniz, o zaman 75% indica 25% sativa hibrid turu secin).

    FEMINIZED tohum seçin, boylece erkek otlarla kafaniz agrimaz, aldiniz tohumlar %99 disi olur, boylece 100de100 klite ot eldersiniz.

    Tohumlari, 10 dakika islatin ilik suda, ve sonra ufacik danone kutularini toprak doldurup tohumu toprahin 0,5cm maksimum 1cm derine ekin, ekmeden once toprahi islatin (yoksa tohum suyun agrliyla gomulur), ektikten sonra ustune hafiften toprakla kapadin, ve kucuk saksilari sicak ver karanlik bir mekana birakin, ve toprahi fisfisla surekli nemlendirin, 3 ve 10gun icinde, kucuk bitki cikmaya baslar, 2 hafta buyutun sadece su verin, ardindan, buyuk saksiya koyun 11 litrelik mesela, ve bitkiyi buyutun, ve temmuzun sonunda daha biyuk 30 veya 50 litrelik saksiya dikin marijuanayi, boylece temmuzun sonunda gunler kisaliyor ve cicek acacaktir.

    Gubreler çok onemli, saglikli ve dayanikli bitki istiyorsaniz, mutlaka kullanin, boylece bitki butun potansiyelini kullanim, giçlu ve çok aromali bir marijuana verir.

    sizlere onerdigim markalar. HESI veya BIO CANNA veya BIO BIZZ

    !!! marijuanayi toplamadan 10 veya 15gun once, daha bir damla gubre atmayin, sadece su verin boylece butun gubreler ve mineralla topraktan gider, ve marijuana otunuz leezetli olur aksine kimyasal ve pis aci tat verir ve kalitesi dusuk ot olur.

    boktan toprak kullanmayin, karinca, pislik , odun cubuklari gibi turlerini vaz gecin, gidin cicekciden kaliteli toprak alin,temiz siyah toprak.

    benim buyuttum cinsler:

    JACK HERRER, 20% THC, kokukusu toprakimsi ve kavrulmus kahve gibi kokuyor, tadi çok lezzetli super, baharatli bir tadi vardir, hafiften sekerli, ve tadi eskimis odun tadini andiri, hafif dumani vardir ama çok guclu, etkileri sunlar, fiziksel ve behinsel rahatlama, eçtah acici, psikedelik ve gulduruyor, inanilmaz super ot.

    SHIVA SKUNK taninmis meshur skunk turu, guclu narkotik etkisi vardir, kokusu çok ozeldir, derin sekerli aromalar, tadi inanilmaz, kuvvetli limon aromalari ahzinizin suyunu akitacak, ve her çekiste ruhunuz bir rahatliha kavucavakn uzun suren trip verir

    Hepinize basarilar arkadaslar,

    YanıtlaSil
  74. ARKADAŞLAR DİNAFEM SEEDS SİTESİNDEN HESAP OLUSTURUP SİPARİŞ VERDİM. SİPARİŞİMİN ONAYLANMASI İÇİN NASIL PARA GÖNDERECEM.BU KONUDA BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ.YADA ALIŞ VERİŞ YAPTIGINIZ BAŞKA SİTE VARMI VARSA ANLATIRMISNIZ

    YanıtlaSil
  75. stormystorm5454@windowslive.com işi bilenler eklesin lütfen

    YanıtlaSil
  76. merhaba elinde türkiyede tohum satan varmı acaba varsa bana meil adresınden ulasa bılırmıı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kazanowam@gmail.com mail at dostum yardımcı olabilirim.

      Sil
  77. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  78. yetiştirdiği mahsülden satmak isteyen yada satan varmı arkadaşlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kazanowam@gmail.com mail at dostum yardımcı olabilirim.

      Sil
  79. Good Day,

    Biz sadece% 3 olarak hızlı ve uygun faiz oranları meşru teklifler olan mevcut kredi müşterilerine yapmak için Abuja başlangıç ​​lisanslı ve Maliye şirket Bakanlığı'na bağlı kayıtlı world.Being herhangi bir kredi her türlü teklif. Bizim paketleri şunlardır: * Oto Kredisi Konut Kredisi Mortgage * İşletmeler * Uluslararası Kredi Kredi Kredi Personel * Ve çok daha fazlası. Size zevk ve mali teklif ilgilenen varsa onlar bizim hizmet gerekiyorsa buna göre kredi süreci miktarı başlamak için aşağıdaki bilgileri bize sağlamak için Zorunlu olarak, nasıl, bizimle temas kurmaktan çekinmeyin lütfen.
    (dawsonrositaloans@live.com)

    Adı: _________
    Soyadı: _________
    Cinsiyet: _________
    Adres: _________
    Medeni Hali: _________
    İletişim: _________
    Devlet: _________
    Şehir / Posta: _________
    Ülke: _________
    Doğum Tarihi: _________
    Gerektiği gibi kredi miktarı: _________
    Kredi Süresi: _________
    Gelir / aylık yıllık gelir: _________
    Meslek: _________
    Kredi Amacı: _________
    Telefon: _________
    Faks: _________

    Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz!
    Bayan Rosita.

    YanıtlaSil
  80. Merhaba tohum ve ürün konusunda yardımcı olabilirim.
    e-mail:kazanowam@gmail.com

    YanıtlaSil
  81. Burada Türkiye'de Esrar yağ ile bana sağlamak için Eric Oliver için çok minnettarım. Kocam 2 yıl önce Prostat kanseri teşhis edildi ve o zamandan beri ona yardımcı değil Kemo ve Radyasyonun bir şey yapmıştır, ama sadece onun bağışıklık sistemini hasarlı ve zayıf ve çaresiz kılıyor. I ona temas, ben Phoenix Gözyaşları geldi ve ben devleti olan Kenevir yağı hakkında çok şey okudum ve ben burada Kenevir Yağı ile sağlamak beni olabileceğini gördük;
    on: Bu ​​ilaç temini için ericolivermedicalservice@hotmail.ca, benim için sürpriz ilaç temin ve teslim 48 saat içinde ve kocam son 3 ay boyunca tedavi olmuştur edildi. Şimdi burada benim kocam artık bir kanser hastası olduğunu ifade muyum, o Rick Simpson Kenevir yağı hizmeti ile benim sağlık sektöründe toplam dönüşüm deneyimi oldu.Amerika ve Kanada bölgede yaşayan tüm kanser hastası için, sizin Kenevir yağı elde
    , ericolivermedicalservice@hotmail.ca
    Rosana Ekelund

    YanıtlaSil