5 Nisan 2012 Perşembe

En iyi esrar tohumu

http://img685.imageshack.us/img685/9356/07098l1354.jpg
1
Bir çok marijuana türü var. Tohum seçeneği bol ve seçim konusunda kararsız kalabilirsiniz. Burada en iyilerine ve en popülerlerine göz atmak tohum seçiminizde yararlı olucakdır. Sizin için en iyi 5 türü kafamda listeledim. Bu konuda bilgisi olmıyan dostlarımızın işine yarıyacakdır.

http://img39.imageshack.us/img39/3248/bigbuddhacheese.jpg Cheese Weed

Türkçesi peynir otuna çıkıyor. Bir ingiliz otudur. Marijuana türlerinde eşsiz bir tür. Gizemli geçmişide var, indica ve sativa karışımından oluşan bir melez. Çoğu satıcının tercihi, ve acemi bir yetiştirici içinde çok eğelnceli ve heycanlı bir tür. Hem içerde hem dışada yetişebilir ancak grow şeklinde büyütüldüğü zaman dışardakine nazaran daha çabuk çiçeklenme verir. THC yapraklarında bile oluşur bu yüzden güçlü bir kafası vardır. Zihni açar ve coşkulu bir kafa verir. Açık yeşil rengi vardır çiçeklerinde ufak portagal rengi sarılıklar olur. Yapışkan reçineye sahip. Tohumunu bulmak artık çok kolay, tüm tohum satan web sitelerde var.

Bitki yüksekliği: 50-75 cm
Çiçeklenme süresi: 8 veya 10 hafta
Yetişme alanı: Kapalı/Açık
THC: %20
Türü: İndica x Sativa
Hasat verimi: 700 gr/m2
http://img406.imageshack.us/img406/8858/ak47cannabisseeds.jpg AK 47

Yine son derece popüler ve kaliteli bir tür. 1999 yılında high times yarışmasında %21.5 THC ile en güçlü ot unvanını aldı. En büyük özelliği çabuk çiçeklenmesi. Yetiştirilmesi son derece normal. Ağar bir kokuya sahip, ve tomurcuk ömrüde oldukca uzun. Bunuda tüm tohum satan sitelerden temin etmeniz mümkün.

Bitki yüksekliği: 50 cm
Çiçeklenme süresi: 6 veya 8 hafta
Yetişme alanı: Kapalı/Açık
THC: %21
Türü: Çoğunluk sativa
Hasat verimi: 350- 500 gr/m2
http://img833.imageshack.us/img833/9899/shivaskunk.jpg Shiva

Benim favorimdir. Oldukça kaliteli. Skunk olduğu için doğuru budama ile olağan dışı verim verdiğini görmek işi tamamen bir eğlenceye çeviriyor. Kökeni hidistana dayalı bir ot. Şuan en kaliteli shiva tohumu sensi seed elinde. İlk başlıyanlar için oldukça ideal. Çok kolay hastalanmaz ve budama yapılmasa bile güçlü hasat verir.

Bitki yüksekliği: 50 - 80 cm
Çiçeklenme süresi: 9 veya 10 hafta
Yetişme alanı: Kapalı
THC: %15 - %20
Türü: Sativa x indica
Hasat verimi: 500 gr/m2
http://img171.imageshack.us/img171/9408/blueberryc.jpg Blueberry

2001 high times kupasında en iyi otlarda 3. olmuşdur. 1970 lerde geliştirildi. Güçlü ve kaliteli bir karışışım. Tamamen kendine özgü bir görüşünü ve kokuya sahip. Orjinal tohumunu bulmak güç. Ancak yine çoğu tohum satan sitlerde yerini almış durumda. Gerçek blueberry saksıda 70 gün bekletilikden sonra yeni bir THC atağı yaparak thc oranını yükseliyor ancak, olgunlaşma süresini aşmış oluyor. Bana kalırsa bu özel bir tür.

Bitki yüksekliği: 50 - 80 cm
Çiçeklenme süresi: 8 veya 10 hafta
Yetişme alanı: Kapalı
THC: %15
Türü:Çoğunluk indica
Hasat verimi: 400 gr/m2
http://img10.imageshack.us/img10/2439/detail437whitewidow.jpg White Window

Ametör yetiştiriciler için bire bir. Oldukça iyi havası var ve bunu hak ediyor gibi. Uzun kristalli kıları ile ünlüdür. Klonlanması kolay bir tohum. Ve tüm tohum satan sitelerde bulunur. Sanırım en fazla iştah açıcı ot oluğunu biliyorum. Ayrıca çayıda güzel oluyor.

Bitki yüksekliği: 35 - 60 cm
Çiçeklenme süresi: 8 veya 10 hafta
Yetişme alanı: Kapalı
THC: %20 Ancak çoğu sitede %25 olarakda THC oranını görebilirsiniz, tabi bu yetiştirmeye ve tohumun kalitesine bağlı.
Türü: İndica x Sativa
Hasat verimi: 450 gr/m2

44 yorum:

  1. bende boyle bir bilgi ariyordum sagol

    YanıtlaSil
  2. shiva da çok güzel bende gün sayıyorum artık bluberry ve white window tohumlarımla buluşmak için sanırım shiva da istiycem :D

    YanıtlaSil
  3. bence istemelisin dostum. alanın genişse araya shivayı sıkıştır... bu sene sırf tohumunu almak için amsterdamın yolunu tutucam.

    YanıtlaSil
  4. tohum bahane amsterdam şahane :) tabi gitmişken shiva yı almamakta olmaz dostum bizim içinde bol bol tüttür orda :D sana bi ricada bulunsam ve gümrükte problem yaratmıyosa süzgeçli bi grinder alabilirmisin :D

    YanıtlaSil
  5. tabiki alırım.. gümrük bahane grindir şahane. mi diyim ne diyim.. :D gidiceğim zaman seninile iletişime geçerim.. bu sene içinde ama hiç belli değil :)

    YanıtlaSil
  6. tamam dostum çok teşekkür ederim hesap numaranı verirsin ücreti neyse sana taktim ederim ayıklarken ince tozuda aradan çıkarmak güzel oluyo bongta otun üstüne çok yakışıyo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. highead izlenimlerime göre senin bu konuda bilgin çok fazla bana yardımcı olabilirmisin acil iletişime geçmeliyiz :)) şimdiden teşekkürler ..

      Sil
  7. merhaba kardeşim bende evimde grow yapıyorum ve sayende bilmediğim çok şey öğrendim öncelikle teşekkürler. benim merak ettiğim şu autoflowering, türleri hakkında biraz bilgi verebilirmisin acaba?? bide autoflowering türü bir bitkiden alacağım tohumlar gene autoflowering mi olacaktır ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba dostum. autoflowering tohumları rudealis ailesinden olurlar. çiçeklenme süreleri hızlıdır ve daha boyu 30 cm iken bardak kalığında çiçekler verebilirler. çok fazla kibar değiller ve aşırım ilgi bakım istemezler. son yıllarda en çok tercih edilen tohum türü.

      Sil
    2. şef çok sağol.peki tohum ıslahı nasıl yaparım. peki erkek bi autoflowering ile dişi autoflowering ağacımı polenlesem alcağım tohumlar gene autoflowering olurmu ?? yada clone icin bonzai ağaç uygulaması yapılabiliyormu bu autoflowering ağaçlara ??

      Sil
    3. Marijuana bitkisi vejatif üremeye sahip değildir. Aynı şekilde polenlenerek döllenme şekli ilede yeni üretim yapılamaz. Ne şekilde olursa olsun elde edilen tohumların dişi yada erkek olduğuna kesin karar verilemez. Ancak klonlama uygulanabilir. Bununla kesin bir dişi elde edebilirsin.

      Sil
  8. Yaa arkadaş herşey çok güzel tamamda ben bu tohumları nerden bulacam biz gidiyoz torbacıdan alıyoz bi fişek sigara onun tohumu ekiyoz nasıl olacak bu iş ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun için tohum bankaları var. https://www.cannabis-seeds-bank.co.uk buradan kredi kartı ile satın alabilirsin. Birde buraya göz at http://marijunal.blogspot.com/2012/04/esrar-tohumu-satan-siteler.html

      Sil
  9. Dostlarım bende bir yetiştirciyim ve dünyanın esrar merkezi diyarbakırlıyım...diyarbakırda yılda 100 ton daha fazla esrar hasat alınır bunların çoğuda bölgenin toprağından vede iyi sulanmamasından dolayı bol tohumlu cigara verir..o yüzden fire çok verdiği için elenip gubar yapılır...bende gubar hastasıyım baska ot beni asla kesmediği için bu sene yurdışından tohum sipariş ettim...ummuyordum ama 1 ay içinde posta kutuma bırakmışlar zarfın içinde...aldığım tohumlar whitewidow ve dişileştirilmiş tohumlar..adresi veriyim sipariş edin hem ucuz hemde adamlar dürüstr gönderiyorlar... www.justfeminized.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. marujinal almanyada tavşan dedeikleri.en çok tercih edilen tür hangisi oluyor?

      Sil
    2. Bunu orada yaşıyanlar bilir çünkü sokak jargonunda ve bir çok türü kapsıyabilir. Örneğin Amerikada purple skunk derler yani mor kokarca bu bir kategoridir ve mor kokarca dediklerinde --Blueberry / Puruple Kush / Purple Budha / Puruple Cheese-- bunlardan birisi olabilir. Yani bilmiyorum.

      Sil
  10. supersonic cristal storm automatic diye bişey buldum ondan alacam büyük ihtimal,ben viyana da yaşıyorumda bu işe ilk defa girecem bizim burda bunların satıldığı dükkanlar var ama tohumları hep kombine satiyolar 10 lu falan oda senin üstte yazdığın ak47 falan çok pahalı.bu süpersonic çok zahmetli masraflı olmadan çiçek verir mi kardeşim bi bilgin varmı bu otla ilgili ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Supersonic lowryder türünü biliyorum. Yetiştirmesi kolay 50-60 günde tüm döenmler tamamlanıyor. thc seviyesi hakkında bilgim yok ama çok kuvvetli birşey deil, ama keyifli bir bebek gibi börünüyor.

      Sil
  11. eyvallah sağolasın :) buna bazı sitelerde 9 hafta demişler ama sanıyorumki daha kısa zamanda oluyor.buda kendi kendine büyüyen türlerden sanırım onu pek anlayamadım ben ama güzel görünüyo bakımıda kolay olan türlerden bu demi ? teşekkür ederim cevabın için.alıcam sabah direk 5 tohum birini ekerim bakarım olursa diğerlerinide ekerim.diğer tohumları nasıl muhafaza edecebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki 1 hafta daha uzaya bilir buda pek sorun olmaz. Aldığın diğer tohumları hava almıyan bir şeyin içine koyarak buz dolabında sakla. Aslında böyle bir soru sorman harika oldu bu konuda birşeyler yazabilirim.. lakin tohum saklamanında püf noktaları var.

      Sil
  12. eyvallah teşekkür ederim bide buzdolabının derecesi biraz düşük ben onu yatağın altındaki çekmecede karanlık kuytu bi yerde tutsam mı hava almayan bi kutuda tabi,şimdi soğuktan donup monup etmesinler bizim evdeki diğer elemanlar bazen ayarlarını kurcalıyo buzdolabının :) adım adım resimliyorum bakalım sonunda bişeyler olursa beni bi yedi hafta idare edecek bişeyler olsa iyi olur (ki o 7 haftada yenisini yetiştirebilirim) :)))

    YanıtlaSil
  13. Turkiyeye gonderim yapan sitelere baktim da cok fazla secenek var ve burda yazdiklarindan 1-2 tanesi var. Ozellikle shivaya ve Cheese weede baktim bulamadim. Mumkunse en iyi bir kac tohumun linkini paylasabilirmisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle yapalım... sen nasıl birşey istediğini yaz bende kafandaki resime uyan en iyi türü sana söyliyim.

      Sil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. bu kuş yemlerinde bulunan kenevir tohumlarından bahsetmişsiniz. ben şimdi alıcam ve ekicem bunları olur herhalde kesin illaki dişi çıkar içinden değil mi üstad?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu bilmiyorum dostum ve kş yeminden alınıcak tohumların pekde bir işe yarıcağını sanmıyorum.

      Sil
  16. dostum illa kredi kartı gereklimi posta vs gibi bişeyler var tam anlamadım aydınlatsan sana zahmet olmazsa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece paypal sistem ivar dostum.. yani evet kredi kartı.. zaten posta numaraları olup onlara havale yöntemi ile ödeme yapmaya kalksan senden yatırdın para miktarında komisyon alırlar.

      Sil
  17. dostum senden bana 2 tür önermeni isticem cevaplarsan sevinirim. 1-bayıltmadan makara muhabbete bağlayacak tür.
    2-nasıl anlatsam biraz saçma gelebilir konsantrasyon arttıran tür konsolda oyun oynarken ve film izlerken kendimizi kaptıracağımız bişey.
    marijunal kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Industrial Plat///Amnesia////Sweet Haze////Panama////Caribe////OG Kush///Destroyer///Blue Berries///


      Bunlar iyi düşündüren ve iyi konuşturan türlerdir dostum. Ayrıca konsantrastonda sağlıyabilirler. Bunlar senin elinde. Verdiğim türlerin güçlü kafası vardır. Heşeyi marijuanın etkisinden beklemek doğuru olmaz etkiyi biz şekillendiririz. Limits filimindeki nzt-48 harika ancak sadece bir hayel ürünü. Ama ona en yakın marijunana bitkisi olabilir. Marijuana konsantrasyon sağladığı kadar konsantrasyon da bozabilir. Tekrarlıyorum etkiyi kullanmak senin elindedir.. verdiğim türlerin etkisi diyer koltu gömücülerden daha kolay kullanılabilir.

      Sil
    2. çok teşekkürler dostum. etkiyi kullanmak için elimden geleni yaparım :)

      Sil
  18. ak47 biraz paranoyak yapıyo çok yogun bi kafası var bence white widow mükemmel ve hoş bi kafa northern lights de narkoz gibi bişi

    YanıtlaSil
  19. dostum elime sativa seeds'den full moon ve raspberyy cough tohumu geçti. nasıllardır bi bilgin var mı? biri sırf outdoor'müş sanırım indoor yeiştirsem alan hariç bi sorun yaşarmıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üretici Nirvana seeds'miş düzeltiyorum:)

      Sil
  20. dışardaki bonzai,ot,ak-47 ile marijuanna arasındaki fark nedir?marijunal kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiçbir ama hiçbir benzer yanları yok. bonzai dedikleri pislik tamamen kimyasal bir maddedir ve piyasaya bözek ilacı olarak çıkmıştır. marijuanna ise bir bitkidir ve halk arasında ot da denir. eğer aynı ak47'den bahsediodak o bir marijuanna türüdür. LÜTFEN AMA LÜTFEN BONZAİ'Yİ OT DİYE İÇİP DURMAYIN. çünki gerçek anlamda kalp durmalarına yol açıyor. ille de kimyasal diyosan da vücuduna verdiğin o zarara misli misli eğlenebiliceğin maddeler var.

      Sil
    2. Beyler herşey süper fakat bu tohumları yada bitkileri neden paylaşmıyoruz yurtdışından edinmek riskli oldu paylaşmak isteyen arkadaşlar ulaşsın da nasıl ulaşsın mesele orası :)-

      Sil
  21. Paypal ile ödeme yapılmıyor sanırım.Bir protesto muhabbeti var galiba öle duydum ama çok kötü oldu bu ya kendi tohum bankamı yapmak için regular alacaktım bilgisi olan var mı acaba ? https://www.cannabis-seeds-bank.co.uk/affiliate-faq/info_20.html

    100 euro ve üzerinde mi paypal kullanabiliyoruz eğer öyle ise bu çok saçma ? Ögrenciyiz yahu ak48 alıcam 10 luk fiyat performans acısından çok araştırdım ne düşünüyorsunuz. ?

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. Merhaba tohum ve ürün konusunda yardımcı olabilirim.
    e-mail:kazanowam@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. hocam merhabalar. siteden değilde herhangi bir çiçekçiden veyahutta petsohptan bulabileceğim bi tohum var mıdır * teşekkürler

    YanıtlaSil
  27. Dostum bana ulaş bende alıcam

    YanıtlaSil