25 Mart 2012 Pazar

Esrar zayıflatırmı ?

http://img545.imageshack.us/img545/2480/43979353.png

Çoğu marijuana kullanan zayıf olduğundan dolayı, marijuananın zayıflattığı düşünülmüşdür. ''Marijuana yüzünden gün geçdikçe zayıflayıp vücut sistemim bozulup ölüceğim'' korkusu bile var bazı insalarda. Biraz serinleyin çünkü bu tambir saçmalık. Marijuana aslında iştah açıcı rolüne sahip.
O durumu herkezin iyi bilidğinden eminim, hayatında hiç mutfağa girmemiş adamı gecenin bir yarısında, 7 yıldızlı bir otelin aşcı başı kimliğine sokabilcek kadar güçlü bir ihtaşdır bu. İşin en korkunç tarafı ise doyma hissini, hissedememek. Miğdemiz artık tamamen dolduğunda karınınza giren ağrıdan, doyduğumuzu anlarız, evet bu böyledir. Ancak o günün ardından sabah kalkdığımızda bünyemiz bize yamuk yapabilir, iştahsızlık olur yada tansiyon problemi. Gün içinde zamanla bunlar geçiyor tabiki, ancak marijuana içerken bir başka önemli olayda ağız kuruması. Bunu es geçmek imkansız, çünkü tam burada kilo ile bir ilişki oluyor. '' Ağız kuruması ile kilonun ne alkası var, neyin kafasını yaşıyosun? '' demeyin. Ağız kuruduğunda tükettiğimiz suyu hiç düşündünüz mü ? Hiç su içmeyenide gördüm  ama eminim %90 mız susuz yapamyız. Hatta jointleri yakmadan sıvı depolama işlemleri olur. Suyun kilo üzerindeki etkisi çok büyük. Vücudda yağ birikimini durduruyor. Yediğimiz besinleri çok daha hızlı ayrışıyor, metobolizma hızlanıyor. Dışarıda, zayıf ve elinde pet şişe su ile gezen birisi gördüğünüzde ''ne fit lan kesin koşuyor bu bütün gün'' dediğiniz kişi, belkide bütün gün koltuğunda müziğini dinliyor, joinitini içiyor ve suyunu yudumlayıp köpek gibi yemek yiyor. Yani kısaca marijuana  kesinlikle zayıflatmaz.

11 yorum:

  1. bir çok ülkede tıbbi açıdan AİDS hastalarına veriliyor kilo aldırması için. zayıflattığı kesinlikle doğru değildir.

    YanıtlaSil
  2. komikk :) esrar adamı zayıflatmaz doğrudur.tamamen eritir.yemeği yedikden sonra toplanıp arkdşlarıyla içen biri.içdikden yarım saat sonra evinin yolunu tutar.karnı acıkmışdır.yedikçe yer önüne ne koyarsanız koyun yer..Ama kilo aldırmaz.adamı eritiyo.eyer illaki esrarın insana verdiği zararı tartışıcaksanız bağımlısı olan bi adam o düştüğü boşlukdan nasıl çıkar onu tartışın..türkiyede şimdi içmeyen genç yok.bide en az bu konu kadar komik olan bi başka konuda esrar bağımlılık yapmaz saçmalığıdır.nikotin gibi değil.nikotin vücutsal bağımlılık yapıyor.ama esrar öyle değil.beyinsel..bırakan insanlar buna bende dahil 1 hafta içmem ama biri yanınıza geldiğinden cebinden çıkarıp yakar bi duman çeker sana uzatır o zaman herşey biter..seni o lanete iten şeytan değildir..Tadını çok iyi bildğin için hayır diyemiyosun..kolay değil..Bu iş çığrından çıkmış. birilerinin planlarıyla türk gençliği bu boşluğa itiliyor..ben 18 yaşınadyım ünv yeni başladım.2 ay önce bırakdım.çünkü anladımki esrar yada diğer bütün insanı kendine bağlayan uyuştrcların hepsii bi boşlukdur..o boşlukdan kurtulmak istiyosanz gerekirse kendinizi zincire vurun.içip boşlkda olmakdansa içmeyip kendizi kendinz için tutsaklayın daha iyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen marijuanayı uyuşturucu gözüyle görüp onu o şekilde kullanmışsın. Evet anfetamin/eroin tarzı kimyasallara bizde karşıyız ama marijuana bu kategoride yer alamaz. Büyük ihtimalle ilk fıtta göt oluyor kafan karışıp saçmalıyosundur.. ancak bizim durummuuz öyle değil.. biz günderlik hayatımızda iş, gezi, gibi eylemlerimizdede marijuanımızı içip son derece normalin üstünde keyifle yaşıyoruz. Ayrıca klasik olucak belki ama marijuana tıbbi açıdanda iştah arttırıcı ilaçlarda kullanılıyor. Her neyse, artık marijuana içmiyorsun. ve daha mutlu hissediyorsan ne güzel. Ve son olarak bu blogda fazla takılman senin içni sakıncalı olabilir.. etkisi büyük.

      Sil
  3. Dostum senin gibi işde gezide orda burda onu içip normalin üstünde keyif yaşadığını sananlara müptezel denir..evet içdiğim zamnlar tıpkı snin şuanda yaptğın gibi sçmalardım-.Ama döndüm ben o yoldan.snde dön.yazık etme kendine.bigün pişman olursun gerçekden ama dönemezsiz bi türlü o zaman çok daha kötü olur herşey..Ben bu siteye girp esrarı yada diğer maddeleri övecek kadar düşmedim allaha şükür.bu sitede dolaşırken senin gibi birine rastlmak gerçekdende sakıncalı oldu..etkiside vakdimi çalmakdan başka bişey olmdı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ''müptezel'' lik beni veya bizleri(marijunal) mutlu ediyorsa daha fazla söze gerek yokdur. Kurtarıcı ve bize göre anlamsız düşüncelerinden dolayı teşekkürler emre. Umarım bu kültüre daha farklı bir tarafından bakabilirsin. Mutlu kal.

      Sil
    2. Emre yeni bi uyuşturucu icat etmiş onu test ederken kafayı üşütmüş sanırım.Marijuana bizim ilacımız.Yararlarıda senin bilmediğinden fazla @Emre dem

      Sil
  4. emre den sen gercekten marijuana icip kafayi üşütenlerdensin yani türkçesi altbilincin ve ruh halin beş para etmez salak oğlu salaklardan sın. Bu senin hiç hoşuna gitmiyecek biliyorum.ama ne yapalım doğrusu bu .sen en iyisi sütünü iç ve yatmadan önce emziğini unutma yoksa kötü tripe girersin. sütçocukların bu sayfada işi yok.sen emzık ve biberon sayfalarına gir ve orada yorumunu yaz.

    haa bana sakın küfür etme çünkü emzikli çoçukların böyle olması hiç hoş değil.MARijunal kal.

    YanıtlaSil
  5. Emre dostum biraktigin iyi olmus. Bize daha fazla kalir. Tesekkurler.

    YanıtlaSil
  6. Ha Bu arada, San Francisco dan ben, Selamlar herkese.

    YanıtlaSil
  7. Emre Bonzai içmiş allah yardımcısı olsun :D birkere bende denemiştim sonra 1.5 ay bira bile içemedim

    YanıtlaSil
  8. bende esrar kullanıyorum eskiden içtikten sonra su içmek yerine direk kola ve yemeğe saldırırdım artık böyle bir alışkanlığım yok içtikten 2 3 saat geçmeden yemek yiyemiyorum 2 3 saat beklediğime değiyor gerçi hayvan gibi yiyorum ama çok kilo veriyorum son zamanlarda çok su içiyorum ve yemeği çok geç yiyorum kilo problemi olan birisiyim zaten nelere dikkat etmem lazım kilo kaybetmemek için ?

    YanıtlaSil